رهبر کره شمالی شبیه هیتلر شد+ عکس-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

رهبر کره شمالی شبیه هیتلر شد+ عکس

رهبر کره شمالی با کت چرم به سبک رایش سوم از شهر جدید «آرمان شهر سوسیالیستی» بازدید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 17
کد خبر: ۱۱۰۱۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، کیم جونگ اون ملبس به کت چرم نازی‌ها برای اولین بار پس از یک ماه غیبت، ظاهرشد و به شایعات درباره سلامت خود پایان داد.

به گزارش دیلی میل، وی از ۱۱ اکتبر بدین سو دیده نشده بود و این طولانی‌ترین غیبتش از ۲۰۱۴ بدین سو بوده است.

نکته قابل توجه در این بین کت چرمی اون بود که به نوشته دیلی میل بازتاب دهنده "هیتلر درونی" رهبر کره شمالی است. کتی که نازی‌ها بر تن می‌کردند.

رهبر کره شمالی شبیه هیتلر شد+ عکس



این سبک معروف و برجسته مورد علاقه نازی‌ها از جمله جوزف گوبلز و هاینریش هیملر بود و همچنین توسط همتایان کمونیست آن‌ها در اتحاد جماهیر شوروی مانند جوزف استالین استفاده می‌شد./خبر آنلاین

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ضد استعمار
Canada
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
0
0
‫خاکبر سر مزدوران وابسته به غرب در ایران که از رسانه امپریالیستی و صهیونیستی دیلی میل بریتانیا الهام و دستور میگیرند و به رهبران کشور های مستقل و ضد استعماری چنین وقیحانه و بیشرفانه توهین میکنند.
تحلیل های برگزیده